niedziela, 24 stycznia 2021

Album dla mojego małego siostrzeńca w pudełku
Album for my little nephew in a box

Witajcie!
Mam dziś dla Was bardzo szczególny post. Wreszcie (po kilku miesiącach) skończyłam album dla chłopca, dla mojego pięknego siostrzeńca i chcę Wam go pokazać. Album jest już wypełniony zdjęciami z jego pierwszego roku, więc jest to bardzo osobisty album wykonany z wielką miłością.

Hello!
I have a very special post for you today. Finally (after few months) I finished baby boy album for my beautiful little nephew and I wanna show it to you. Album is already filled with photos from his first year so it's very personal album made with lots of love. 








Wykorzystałam wiele ilustracji z kolekcji Vintage Baby Boy, tekturki z różnych kolekcji, perełki, koraliki, koronki, ozdoby ceramiczne, guziki i cekiny. Każda strona zawiera jeden miesiąc z rocznego życia mojego siostrzeńca. Chciałem użyć jednego lub dwóch jego zdjęć z każdego miesiąca, aby stworzyć czytelny i bardziej udekorowany album, bez żadnych innych ukrytych stron lub kieszeni. To pierwszy raz, kiedy zrobiłam album w ten sposób i naprawdę go uwielbiam.

I used a lot of illustrations from Vintage Baby Boy collection, chipboards from various collections, pearls, beads, laces, ceramic decorations, buttons and sequins. Every page includes one month of my nephew's one-year-old life. I wanted to use just one or two photos of him from every month to create clear and more decorated album, without any other hidden pages or pockets. This is the first time I made an album this way and I really love it.





























Użyłam: / I used:











Mam nadzieję, że każde przeglądanie tego albumu będzie dla mojego kochanego siostrzeńca małą przygodą, gdy będzie starszy.
Miłego twórczego dnia!

I hope that every browsing in this album will be a little adventure for my lovely nephew when he gets older.
Have a nice creative day!

2 komentarze: