wtorek, 19 stycznia 2021

Romantyczne kartki dla Babci
Romantic card for Grandma

 Cześć!
Dzień Babci już za dwa dni, dlatego też dzisiaj przychodzę do Was z kartkami w formacie DL dla Babci. Wykorzystałam moją ulubioną, pastelową kolekcję papierów od Laserowe Love "Vintage Trip". Użyłam także gumowych stempli w kształcie liści, które odbijałam farbami akwarelowymi. Zastosowałam także tekturkowe napisy stworzone specjalnie na Dzień Babci i Dziadka.

Hello!
Grandma's Day in two days, so today I come to you with DL cards for Grandma. I used my favorite, pastel collection of papers from Laserowe Love "Vintage Trip". I also used leaf-shaped rubber stamps, which I reflected with watercolor paints. I also used chipboards inscriptions created especially for Grandma's and Grandpa's Day.


















Użyłam: / I used:

 
 
 

 

Dziękuję bardzo za uwagę, pozdrawiam gorąco.

 Thank you very much for your attention, best regards.

MaloMalo.pl



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz