sobota, 9 stycznia 2021

Mini Albumik w pudełku Shadow Box Little Safari
Mini Album in Shadow Box Little Safari

 Witajcie!
Dziś mój pierwszy post po rocznej przerwie w DT Laserowe Love. Bardzo cieszę się, że wróciłam do zespołu i już dziś mogę Wam zdradzić, że będzie się działo!
Na powitanie przygotowałam dla Was mini albumik zamknięty w pudełku shadow box. Użyłam pięknych papierów od Lexi design z kolekcji Little Safari oraz tekturek z napisami i bazy shadow box'a od Laserowe Love.

Hello!
Today my first post after a one-year break at DT Laserowe Love. I am very happy that I returned to the team and today I can tell you that it things will happen, there will be fun!
As a greeting I made for you a mini album in a shadow box. I used beautiful papers from the Little Safari collection from Lexi design and chipboard with inscriptions and a shadow box base from Laserowe Love.












Użyłam: / I used:



Pozdrawiam! / Hugs!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz