piątek, 29 stycznia 2021

Z tęsknoty za wiosną...
Longing for spring...

Witajcie!
Nie wiem jak jest u Was, ale u mnie spadło ostatnio sporo śniegu, za którym nie przepadam. Baaaaardzo czekam na wiosnę! A skoro na wiosnę za oknem nie mam co liczyć, to postanowiłam stworzyć ją w swojej pracowni. I tak oto powstała kolorowa wielkanocna kartka, do której stworzenia wykorzystałam kolekcję Easter Bunny oraz tekturkę z kurą. Tak intensywne kolory goszczą u mnie bardzo rzadko, trochę się ich chyba boję. A Wy co myślicie? Hit czy kit?

Hello!
I do not know how it is with you, but I have recently had a lot of snow, which I do not like. Sooooooo waiting for spring! And since I can't count on spring outside the window, I decided to create it in my workshop. And this is how a colorful Easter card was created, for which I used the Easter Bunny collection and a chipboard with a hen. I have such intense colors very rarely, I guess I'm a bit afraid of them. What do you think? Hot or not?





Użyłam: / I used:



Też czekacie na wiosnę? Ściskam, Małgosia

Are you waiting for spring too? Hugs, Małgosia



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz