wtorek, 5 stycznia 2021

Ośnieżona Kamieniczka
Snow-covered tenement house

 Cześć!
Dzisiaj przychodzę do Was z tekturkową kamieniczką z kolekcji Christmas in Town od Laserowe Love. Uwielbiam tę kolekcję tekturek i jestem pewna, że zostanie ze mną na cały rok. Do ozdobienia mojej kamieniczki użyłam farb kredowych, które doskonale imitują elewacje budynków. Wykorzystałam także pastę śniegową, sople z kleju na gorąco oraz brokatowy relief. 

Hello!
Today I come to you with a chpboard tenement house from the Christmas i Town  collection by Laserowe Love. I love this collection of chipboards and I'm sure it will stay with me for the whole year. To decorate my tenement house, I used chalk paints that perfectly imitate the facades of buildings. I also used snow paste, hot-glue icicles and glitter relief. 













Użyłam: / I used:



 Dziękuję za uwagę, pozdrawiam gorąco! 

Thank you for your attention, best regards!

  MaloMalo.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz