środa, 27 stycznia 2021

Kartka ślubna
Wedding card

Witam!
Przedstawiam Wam kolejną moją inspirację dla Laserowe Love. Jest to kartka ślubna z mojej ukochanej kolekcji papierów Holy & White. Chciałam, żeby była delikatna i elegancka dlatego dodałam koronki i własnoręcznie robione kwiaty z papieru akwarelowego. Wykorzystałam też oczywiście tekturki, które dodają uroku i dopełniają całość. Mam nadzieję, że Was zainspiruję do zrobienia podobnej pracy.

Hello! 
 I present to you my next inspiration for Laserowe Love. It is a wedding card from my beloved collection of Holy & White papers. I wanted it to be delicate and elegant, so I added lace and handmade watercolor paper flowers. Of course, I also used cardboard, which add charm and complete the whole. I hope to inspire you to do similar work.






Użyłam: / I used:




Miłego dnia! / Have a nice day!
















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz