środa, 13 stycznia 2021

Kartka sztalugowa z ramką na zdjęcie dla dziadków
Easel card with photo frame for grandparents

 Witajcie!
Przedstawiam Wam moją pierwszą inspirację dla Laserowe Love. Jest to kartka sztalugowa z ramką na zdjęcie, wykonana z okazji "Dnia Babci i Dziadka". Chciałam, żeby była w stylu pasującym do okazji, dlatego wykorzystałam piękną kolekcję papierów Vintage Trip. Zrobiłam też kwiaty z papieru akwarelowego, a dodatek tekturek jest dopełnieniem całości. Mam nadzieję, że Wam się spodoba.

Hello! 
I present to you my first inspiration for Laserowe Love. It is an easel card with a photo frame, made on the occasion of "Grandma's and Grandpa's Day". I wanted it to be in a style that suited the occasion, so I used a beautiful collection of Vintage Trip papers. I also made flowers from watercolor paper, and the addition of cardboard completes the whole. Hope you like it.





Użyłam: / I used:






 



Pozdrawiam gorąco! / Best regards!





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz