poniedziałek, 25 stycznia 2021

Walentynkowy tag w nietypowych kolorach
Valentine's tag in unusual colors

Witajcie!
Walentynki większości z nas kojarzą się z czerwienią w wielu odcieniach. Ja jednak postanowiłam zrobić coś innego i tym razem postawiłam na delikatne zielenie połączone z bielą. Moja Walentynka ma też nietypową formę, ponieważ jest to tag. Białe róże są symbolem szczęśliwej i czystej miłości, a czego chcieć więcej? 

Hello!
Most of us associate Valentine's Day with reds in many shades. However, I decided to do something different and this time I opted for delicate greens combined with white. My Valentine also has an unusual form because it is a tag. White roses are a symbol of happy and pure love, and what more could you want?





Jeśli macie ochotę wykonać ze mną ten projekt, to zapraszam Was na transmisję na żywo na Facebooku Laserowe LOVE już 7 lutego 2021. Pamiętajcie też, że taki tag będzie również idealny na inne okazje, wystarczy tylko dodać inny napis.

If you want to do this project with me, I invite you to live stream on Facebook Laserowe LOVE on February 7, 2021. Remember also that such a tag will also be perfect for other occasions, just add another inscription.

Użyłam: / I used:









Uściski, Małgosia / Hugs, Małgosia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz