niedziela, 3 stycznia 2021

Kartka imieninowa z błękitnymi różami z papieru
Name day card with blue paper roses

 Witajcie!
Na dzisiejszą inspirację przygotowałam kartkę imieninową z błękitnymi różami z papieru. To mój ulubiony kolor i to właśnie w jego towarzystwie chciałam zacząć ten rok. Róże wykonałam ręcznie za pomocą stempli do kwiatów dzikiej róży od Laserowe LOVE. Papier, którego użyłam, również znajdziecie w sklepie. Lubicie ręcznie robione kwiaty w swoich projektach? 

Hello! 
For today's inspiration, I have prepared a name day card with blue paper roses. This is my favorite color and it was with him that I wanted to start this year. I made the roses by hand using stamps for wild rose flowers from Laserowe LOVE. The paper I used can also be found in the store. Do you like handmade flowers in your projects?






Użyłam: / I used:



Dziękuję za uwagę, Małgosia 

 Thank you for your attention, Małgosia



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz