czwartek, 7 stycznia 2021

Delikatna Ślubna Kartka
Delicate Wedding Card

Witajcie kochani!
Moja pierwsza inspiracja dla Laserowe Love to delikatna monochromatyczna ślubna kartka z kolekcji First Love. Dominującą częścią jest tutaj przepiękna tekturka w kształcie serca.
Nie może obejść się również bez napisu, więc skorzystałam z gotowego umieszczonego na pasku kolekcji Lily Flower. Znajdziecie tam również napisy na inne ważne okazje.

Hello guys!
My first inspiration for Laserowe Love is a delicate monochrome wedding card from the First Love collection. The dominant part here is a beautiful chipboard in heart shape.
I cannot do without the inscription, I used the ready-made Lily Flower collection on the bar. You will also find inscriptions for other important occasions there.





I jeszcze wersja bez dodatków, która długo zaprzątała mi głowę i chyba niepotrzebnie coś dodawałam...

And also the version without any additions, which has been bothering me for a long time and I must have added something unnecessarily...


Użyłam: / I used:






Ściskam, Jagoda /  Hugs, Jagoda














Brak komentarzy:

Prześlij komentarz